Tidlig julemusik jager kunderne væk

Julemusik i november kan give den modsatte effekt end at sprede julehygge og glæde: Kunderne risikerer at forlade butikken og dit personale kan blive stresset. Lær hvorfor – og få samtidig MUSIK i BUTIKKERNEs bedste tips til at spille julemusik i butikken.Julemusik i butikken i starten af november – forbudt!1. november. Butikken er pyntet op til jul. Så […]

Læs mere

Musikken i Masai – sådan har vi gjort

For et par uger siden bød vi velkommen til den danske tøjkæde Masai som kunde hos MUSIK i BUTIKKERNE. Efter 19 år uden musik valgte Masais ledelse – klogt nok – at introducere musik i deres egne butikker rundt om i Danmark, Sverige og Norge.De første dejlige tilbagemeldinger fra både kunder og personale er, at […]

Læs mere

Hvad betyder musikkens stilart for omsætningen? Del 2

Stilarten af musikken, kan komplet ændre dine kunders opfattelse af butikken – i positiv eller negativ retning. Og samtidig har stilarten betydning for de købsbeslutninger, kunderne foretager sig.Læs også: Hvad betyder musikkens stilart for omsætningen? Del 1Klassisk musik kan for eksempel give kunderne en opfattelse af, at butikken er finere, end hvis der blev spillet rock. […]

Læs mere

Må jeg spille Spotify i butikken?

Det ultrakorte svar er: Nej!Selvom det er ret fristende at logge ind i sin private Spotify konto og lade musikken spille i butikken fra de fantastiske playlister, du har siddet derhjemme og brugt timer på at lave.Men det må du altså ikke.Du må hverken bruge Spotify, YouSee musik, Apple Music, Tidal eller andre private streamingløsninger […]

Læs mere

Velkommen til MASAI

MUSIK i BUTIKKERNE™️ indleder samarbejde med Masai Clothing Company om leverance af streamet musikkoncept til 37 butikker i Norden.Efter 19 år uden musik i Masai butikkerne, har den populære tøjkæde valgt at trimme på et af de parametre, der fortsat skal sikre en unik oplevelse for kunderne, når de besøger koncernens butikker i Danmark, Sverige […]

Læs mere