Workshop: MUSIK i RETAIL

  • Kundeoplevelsen & Musik
  • Brandet & Musik
  • Erfaringer & Anbefalinger

KØBENHAVN danner endnu engang rammen om en populær workshop for garvede retailere den 10. april 2019.

Vi har netop afholdt workshops i Aarhus og København. To inspirerende dage med gode diskussioner og dygtige retailers fra DK's førende brands som deltagere.
 
På opfordring afholder vi endnu en workshop i København og har derfor planlagt næste workshop til:
 
Onsdag 10. april kl. 10.00-13.00 hos Vinøs Vinbar.
 
Detaljeret program og tilmelding finder du længere nede på siden. 
 
Du kan få et par enkelte indtryk fra de to afholdte workshops ved at klikke på videoen nedenfor.
 
Obs! Vi har kun få åbne pladser, som vi udbyder efter først-til-mølle-princippet, til den eller de rigtige deltagere.

INVITATION

Vi har brug for din store erfaring til at blive klogere på dine og andres erfaringer med musik i retail.

Derfor vil vi gerne invitere dig, og andre yderst kompetente retailers, til at tilbringe et nogle timer sammen med os for at høre om erfaringer, behov og anbefalinger til musik i retail.

Til gengæld for din tid, vil vi opdatere dig på den nyeste forskning i, hvordan musik påvirker dine kunder samt give dig inspiration og konkrete værktøjer til, hvordan musik kan bruges effektivt til at opnå specifikke resultater.

Vi vil desuden sørge for en god frokost for din ulejlighed, og håber vi får lejlighed til at sparre og blive klogere i selskab med hinanden.

PROGRAM

Forskning: KUNDEADFÆRD & MUSIK

Der forskes rigtig meget i, hvordan musik påvirker os som mennesker og vores adfærd. Vi vil opdatere jer på den nyeste forskning og bl.a. komme ind på følgende:

  • Hvordan den menneskelige hjerne reagerer, når den påvirkes af musik
  • Hvordan musik, ifølge forskerne, påvirker forbrugeradfærd, købelyst og loyalitet i retail
  • Hvilke faktorer man skal arbejde med for at opnå de pågældende effekter af musik

Cases: BRAND & MUSIK

Musik skaber følelser, associationer og genkendelse. Hvad med loyalitet? Hvordan lyder et brand? Kan musik bruges som forstærker til “oplevelsen” af dit brand?

Kom med på en rundtur og oplev selv, hvordan man som kunde oplever at nærme sig/træde ind i forskellige butikker og lær af TV 2, hvor vigtig en rolle musik spiller til at fastholde seere (eller kunder...)

I får desuden lov til at afprøve den forskningsbaserede metodik på konkrete cases.

Diskussion: ERFARINGER & ANBEFALINGER

Hvilken løsning bruger du i dag og hvorfor?

  • Hvad er du glad for? Hvad er du knap så glad for?
  • Hvordan målrettes musikken til at give effekt?
  • Måler du effekten af musikken? Hvilke parametre?
  • Hvordan vil en optimal musikløsning se ud for dig?

TID & STED

KØBENHAVN: Onsdag 10. april 10.00-13.00

Vinøs A/S, Lergravsvej 30, 2300 København S

Pris: Arrangementet er ganske gratis! 

HVEM ER VI?

MUSIK i BUTIKKERNE leverer rådgivning og musik på forskningsbaseret grundlag til detailkæder. Vi har inviteret til denne lille workshop for at blive klogere på, retailers konkrete behov, så vi kan optimere vores produkt og ruste det til fremtiden - og samtidig give noget inspiration igen.

Til at facilitere dagen er:

Henrik Sand, partner MUSIK i BUTIKKERNE. Henrik har over 25 års erfaring fra mediebranchen. De seneste 12 år som chef for On Air Promotion hos TV 2 DANMARK og tidligere som programchef og vært på Radio Viborg - en af de mest succesfulde radioer i Danmark.

Simon Kirk Nissen, partner MUSIK i BUTIKKERNE. Simon har i en årrække arbejdet med musik i markedsføring og har stor teoretisk og forskningsbaseret indsigt i, hvordan musik påvirker os som mennesker og hvordan det kan bruges i praksis.

På gensyn

Simon & Henrik

Tilmelding

Skriv din e-mail, så vi kan komme i kontakt med dig
Hvor mange vil gerne med?

Obs! Tilmelding garanterer automatisk ikke plads på workshoppen. 

Det er nemlig vigtigt med en gruppe, der kan give hinanden synergi. Samtidig gavner det ikke nogen, at der er direkte konkurrenter i samme rum.

Derfor forbeholder vi os ret til at vælge deltagerne til de pladserne.

MUSIK i BUTIKKERNE

Vi bruger en analytisk og forskningsbaseret tilgang til at sammensætte instore musik til butikskæder.

Derfor adskiller vi os fra næsten alle andre udbydere af instore musik.

Musikprofilen leveres som en simpel abonnementsbaseret plug & play løsning, der opdateres automatisk hver måned.

Nemt, stabilt og uden vedligehold for dig.