Ny musikstrategi til Restaurant Flammen

 

MUSIK i BUTIKKERNE har i løbet af efteråret udviklet ny musikstrategi til Restaurant Flammen.

Musikstrategien er udviklet med baggrund i MUSIK i BUTIKKERNE’s tre kerneelementer; BrandetMusikprofilen og Lydoplevelsen, og skal bl.a. hjælpe med til at løfte restaurantkædens nye strategi “Flammen i dit liv”.

“Vi arbejder blandt andet med noget, vi kalder et medarbejderløfte og et gæsteløfte”. Det kan lyde højttravende, men vi mener det faktisk, og vi tror på, at en musikstrategi er en af de ting, der er med til at højne oplevelsen”, fortæller Flammens administrerende direktør Piet Klein.

Hos MUSIK i BUTIKKERNE arbejder vi med musikstrategi, der er opbygget analytisk med baggrund i forskningsbaserede indsigter og mange års erfaring med musik som marketingværktøj. 

”Vi havde forskellige leverandører i spil for at finde den løsning vi vurderede, var den bedste. Vi valgte at samarbejde med MUSIK i BUTIKKERNE bl.a. pga. deres ret videnskabelige tilgang til musikstrategien, kombineret med en hands-on tilstedeværelse i vores restauranter,” fortsætter Christian Legarth Lund, Business Development Manager hos Flammen.

Hos MUSIK i BUTIKKERNE skaber vi en musikstrategi, der bygger på grundig indsigt i kundesegmentet og brandet. Samtidig er vi opmærksomme på at lytte til den feedback, vi får fra personalet. For at musikken har en reel effekt, skal der udover selve musikken også være ordentlig styr på lydoplevelsen. Dårlig lydkvalitet og for høj volumen kan faktisk have en direkte negativ effekt.

”Dialogen og implementeringen med MUSIK i BUTIKKERNE har været med vores gæster for øje. De første par måneder havde vi en åben og løbende dialog om oplevelsen og responsen fra både gæster og medarbejdere. Der har under hele samarbejdet været hurtig respons i en uformel og konstruktiv dialog, hvor vi også løbende har modtaget gode løsningsforslag til vores generelle indretning mht. selve lydoplevelsen i restauranterne” slutter Christian Legarth Lund.

MUSIK i BUTIKKERNE leverer strategisk musikprofil til retail i hele Norden. Plug & Play løsning med månedlig opdatering og ingen vedligeholdelse for vores kunder.

Vil du også have en muskstrategi der virker?

Posted in MUSIK i BUTIKKERNE

2 Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.